今日好早就要起身,一起身個天黑蚊蚊,天氣又凍,真係慘~~之後就去mtr等齊d fd一齊塔車去運動場,去到果到,好凍a!!我一去到,過左一陣,就要比賽lu~~比完賽就同斐係果到坐黎坐去,一陣坐明社,一陣坐聰社,一陣坐慧社= ='''''到左食午飯la,我同慧一齊食~個餐好難食,食完好想嘔a!!食完就係到呆坐,好鬼悶,有時都會睇下人比賽o既~~不過都係悶到嘔a!!到左4點幾就放學lu,放左學之後就同班fds去海邊睇海,仲影左d想tam^^之後就返home,返到去就要去芬home樓下攞野去寄,寄完就去左尚德買sweet^^之後就塔mtr返home lu~~返到home就比人鬧,唉~~鬧到我個人好煩== '''''
|