hoki727
暱稱: []@淇*|||||
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
放棄排球了???
第一次不喜歡........
番學好累呀,,
快要番學了.........
殘酷的分班
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


第一次不喜歡........

頭兩堂中文,,

未回魂,,

只不過係坐係度發夢,,

then VA,,

唔鍾意個垃圾婆,,

不過整樹葉都幾好玩,,

ERS,,

無聊,,

不喜歡個阿sir,,

又煩又樣衰,,

MATH都幾好笑,,

不過唔知班會主席又同計數有咩關係,,

無奈.............

最後HIST,,

miss無番好野,,

唔使默書,,

miss Yip代,,

我地好嘈,,

不過都冇話我地,,

我都同羅文吹水渡過,,

放學後,,

打波,,

真係超谷氣,,

個周寶康又唔串,,

又要扮串,,

之後仲要唔串得tim,,

真係想打佢,,

同楊棋笑下,,

又問人有咩問題,,

煩到嘔,,

又唔俾人問問題,,

扮串「我都冇叫你問問題,,你做咩問」

扮哂野咁,,

唔問咪唔問囉,,

使唔使咁串呀,,

你唔好再問我問題呀,,

我一題都唔會再答你,,

這是我第一次討厭排球,,

都係因為你呀周寶康,,

犯眾憎,,

鄭sir都唔知好你幾多倍呀!!!!!!!!

刊登時間︰2006-09-25 10:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hoki727 的日誌)


amypuipui 於 2006-09-25 10:32 PM 發表:
v你好丫∼
我想問你有冇玩開論壇?
有冇玩都唔緊要
我開左一個論壇,不過得好少人黎
希望你會黎睇貼,回貼同發貼/\/\
個論壇係冇條件做板主丫∼
唔該晒∼
http://sweetroom.up.md/index.php

*請不要pm/msn add我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]