今日考科學~考完之後去左珍珍屋企~跟住去左美心~珍珍同yo e係度
痴餐-3-~我昨日都有痴yo e餐既~呵呵...跟住同牙珍去左三聯睇書~睇
完之後去左賴屎屋企,,佢原來仲未補習=.="佢個補習老師黎左-.-跟住我
同呀珍就係個廳度玩~呀珍笑到超大聲==(啤視佢)跟住賴屎補完又同佢玩
~我同呀珍係張床度玩=m=賴屎個樣笑到我同珍碌地呀...哈哈~!!!!!!!!!
!!!跟住八珍無啦啦訓著左=.=我地今日又冇咩溫過書啦=.=
今日考中文~超難!!!難到爆燈呀>口<!跟住放學去左yo e屋企痴飲
痴食~跟住去左賴屎屋企...超好玩~我地係度拍哂野咁偷拍yo e~但
最後都比佢發現左仲del埋d相=.=~賴屎就好癲咁拎左佢個袋跟住賴屎
就話比yo e知佢個袋掉左去垃圾仿度...仲張道門閂埋等佢入唔到黎~係
我開左道門比佢~幾好人=v=但其實收埋左~= =v最後我張佢個袋放番
落張(登)度~見佢咁mistake/_\"之後發生左一件大件事.....之後同賴屎
去左荃灣m記度食野
今日考完試~去左格仔餅屋企玩,,佢既傷口又爆血啦><"格餅係度
行天橋~笑死^o^v跟住去左賴屎屋企....張賴屎閂左係個櫃度~呵
呵^o^走果陣又見番果個禿頭佬,,世界真係細=.=
今朝我同鄰居一齊去食野...食完野同賴屎去王文格屋企><中途落
得超大雨..賴屎個頭濕哂-3-跟住係格仔屋企玩...超癲呀,,仲認錯左
王文格大家姐係王文告-.-好火羅呀!!跟住就同賴屎過左荃灣啦="=
今日中午去左荃灣搵郭婉欣....客死我呀,,不過令女左-v-跟住去影
貼紙相...我地好似白痴2人組咁>v<ka,,ka..跟住去左旺角信和
睇野~跟住返左青衣..suki隻鞋爛左..跟住撞到吳麗珍..佢係咁跑
我係咁追= ="跟住撞到飯+畢+~我係咁走呀畢係咁追=.="超搞野
今日好早返左屋企,,