今朝無啦啦要上去report...好(火羅)呀~!!!今日吳家豪又係度打..打
..打..跟住我終於作出一個反擊...!!打死佢!午膳冇野食...吳麗珍比左
份pizza比我食><多謝...!!跟住落去食野..文告幫我買左兜面食>v<
~咁先冇咁餓~~今日上堂同金魚好好玩呀...!!!但個沈船成日啤過黎
==讀書時間....魚egg無啦啦比沈船調左去吳麗珍個位..沈船無啦啦
叫我調去崩牙個位..但我冇調到=v=+~等我慢慢玩下魚egg先...今
日美術堂又比佢凡死= =鴨咀無啦啦行過黎同我講野= =好唔鍾意佢
放學又比西瓜頭留左係課室=-=""放學同左珍,yo一齊走...sor呀賴屎,
格仔,呀程...跟住去左長發商場度玩彈波波..點知玩左2蚊就抽到個鎖匙
扣><vya~個珍個樣超低b..佢抽個流星鎚彈我...點知我拎個佢個流星
鎚打番佢=v=~仲整爛左tim=v=~笑到我死死下...哈哈哈!!!跟住佢仲
無啦啦係ok出面蒸發左tim@~@"" |