| «‹ March 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| 2009-11-24 |
分類: 未分類 |
唉
有d人5識死
連我都整火埋
我睇你地點死
完來我今年咁頹
我依家5會再頽
我會做反以前個個文文
行番我條王者之路
姐係文文反黎喇
就算有咩傷同病
我都5理
遲d班際
有得對德班我先打
個場我會用盡全力
我要重新帶領籃球隊
反黎喇
|
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
| 2009-11-13 |
分類: 未分類 |
原來努力係無用架
今次係我最認真温書ge一次
但今次派卷
完全打擊我自信心
分數差.差.差.差......
不過我一早估到
原來我訂ge目標咁難達成
失望
次次都係咁
我認真讀書
永遠都冇好成績
唉
依家覺得今次派卷
比平時失戀食檸檬
還要慘
我下次要再加油
我吾要依d感覺
我要上體育堂牙
死人蔡煥傑
一上堂就我5好上
今次對考試失望ge人
下次大家一齊努力
5開心................
|
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
| 2009-11-10 |
分類: 未分類 |
終於考完試
輕鬆灑
放左學
去左打波
其實5係我打
我好廢。廢。廢。廢。廢。廢。廢
我係教我ge新徒仔
佢係我覺得教得最好頭3個
第1個係我细佬
第2個係豹仔
以上頭兩個5係我徒仔
今次依個太好
好聽話
又認真學野
仲好快學到我教嘅野
廢仁!
同你講!
佢蠃你成條街
你5會夠佢打
林浩!fat on!
你地努力練波
5好影衰我
今次UT5係好努力
個心都5知飛左去邊
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
| 2009-11-07 |
分類: 未分類 |
我要努力
溫書
我已經下定決心
我要讀書
運動
我係時侯放棄
得閒
想玩先玩下
下年就係我復出ge時間
果時再同運動say Hello
豹.軒.仁.fat安.君.鄧.曾同其他籃球隊成員
你地要努力練球
我地籃球隊要報仇
殺慧因
攞冠軍
大家齊齊加油!!!
所有人都要努力溫書
趕走UT^_^
|
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
| 2009-11-03 |
分類: 未分類 |
就快統測
但係
我自己冇信心
因為我由開學到依家
認真上堂冇50堂
死喇
好驚
你地要加油
尤其我個個好朋友同我個契妺嘉麗
我最支持你
蔡煥傑
我恨你
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 21 | »
|