今日我果班有人生日哩!!就係西西啦!!雖然同佢唔係好熟!!
但係大家都係同班同學!!都同佢講聲生日快樂啦!!呵呵 ~~
今日我八點半起身!!之後差唔多搭九搭車!!去左鳴琴既大家
樂食早餐,之後第一堂上PE,體能哩!!有一個係好似引體上升
咁吊係個架到維持到四秒先合格(五分),阿SIR話要維持三十
六秒先滿分!!真係死人哩!!好彩最後我都維持到二十四秒!!
哈.......我吊係到個陣個身係咁震!!因為我就黎無力哩!! 之
後上生活技能堂!!超悶 !!跟住就有個半鐘頭既 luchtime!!我
同 fd買左麵餐上去UG果到食!!仲玩得好開心哩!! 之後上試
算堂!!我地係到玩電腦唔做功課哩!!之後上中文!!都幾開心!!
|