今日我七點半起身,八點四先返到去... 返到去都差唔多夠鐘上堂!!之後上 到去課室.....我有d傷心,士啤啤今日唔 睬我!!但係我知道佢唔開心,所以我 唔會怪佢.....上完呢堂.....士啤都冇乜 野!!好似平時咁......但係我睇得出,佢 比平時靜左好多....... 今日放學去左健生買冷麵,拎返屋企 食!!啊......今日仲係健生買左盒粉底 比自己,$35,韓國牌子既..................