6點半交收,5點半沖完涼出門口,點知肚餓,去左M記買野食,
點知一入門口,見到陳倩婷同陳芷珊兩個姐姐,仲係到講唔識人tim∼
買完個大可樂同大薯條即走,趕時間,
去到,仲早.....6點鐘....仲有半個鐘=_=.....
6點半啦,賣家到∼
交收既係Luke同IG-88,IG-88好正,我終於齊晒賞金獵人啦∼hahaha∼!!!!!!