琴日,12點幾同裕同埋益去左維屋企,
去到,佢仲訓緊教-﹏-
之後玩GTA,玩到極High,
跟住就玩one year war
玩玩下,我比左益玩,之後佢玩死左-﹏-無奈....〥≧﹏≦〥
之後去左裕屋企,睇佢條金花,
見到唔食野,喂糧比佢都唔食,嘔返晒出黎,
之後玩”強”水,整死條鯽魚-0-之後連個網都穿埋,kaka
仲諗住踢波,點知落雨...我碧白你個龍的洞o丫,
之後同維返我屋企,睇我d黃色豬仔魚,
之後佢返去食飯,
我食完飯就出魚街,
買左個30吋頂濾,
一條銀龍,一條金老虎,好正,
之後搞鐘國強個xange∼哈哈
|