今日放左學,同孫仔去打籃球,打籃球之前,去左孫仔屋企,
見到佢媽咪,睇佢d pet,有蠍子,龜,
隻蠍子好型,食野果陣用口果兩個鉗,搞粹晒,之後佢又幫d龜換水,石金錢龜,珍珠龜,
佢果隻石金錢龜好正,大隻過我果隻,
隻帝皇蠍我都有少少驚佢,但自己又想買=_=....
孫仔勁好人,比左十幾隻蟋蟀我拎返屋企比d龜試食.....
落街lu,去左佢屋企樓下打籃球,同佢d fd打,
幾好玩,同孫仔d fd做左fd/∼\
不過最後勁仆街,有條低b友,係到飲孫仔樽水....未死過的

之後孫仔同我地傾下傾下,話郁佢,之後條on9友個波碌左過黎,
之後孫仔話:你做乜飲尻我支水呀??
之後條on9友想喊想喊咁:話,冇飲呀,淨係開左,之後孫仔話鬥緊波又黎踩場?
之後條on9友話對唔住囉...
之後佢又要唔鋸,又要淆,我睥住佢,佢話望乜野姐,
之後佢走,又要串77,之後我話:屌你老母呀?要嘈過黎嘈o丫,死淆西,夠彊咪黎隻揪囉,求其換個都打到你爆缸啦,
條友之後一路行一路講,我話柒頭.
條on9友同我地講,黎荔景o丫,
條友都on9既,要打咪依家打囉,你出車錢我去呀∼
之後我地諗返起條友,個籃球用個網粒住...on9....我地係到係咁笑,低b網=_=
勁好笑....
|