22-12
今朝無咩野做就玩20Q喇,
佢有幾條估中左= =
之後係msn見到佢地2點打
果時我有d想打,但要go to mainland china 呢
之後就出發喇~~!!果時6點半度,過緊關時都幾多人呀= =
去到岩岩好有中巴,否則要等= =
上到車,坐左一陣,後面有個鬼佬佢有搭,但佢要等老婆
但個買飛既人話要開喇,果時我用左d人無既招式---------English 
講講下,佢又識講中文,但佢可能識講太太= =
之後開左車,果時有d想嘔+好雲
呀ma佢問左隔離既叔叔借電話打比呀ba接我地,
之後佢還左,就問果叔叔係邊度人,
ma:佢邊度人呀?
叔叔:新塘
ma:邊度黎架??
叔叔:你呢?
ma:大朗...
叔叔:你咪再要轉車囉
ma:唔係呀,e架車直接去到喇
叔叔:e架車唔係去新塘咩?
ma:唔係喎,細佬,e架係唔係?
我:去大朗架
叔叔:下!!我搭錯左車= =
之後佢就行到司機到就要求落車,
我就立刻走番呀ma度
之後我拎個膠袋,準備發射= =
之後訓著左== ,無事lu
落左車,又要坐呀ba架車= =
之後,
呀哥:岩岩有d想嘔
我:你都有呀?我都有d呀(認真的)
ba:妖,e d xxxxxxxx既司機開到咁x快
我:咪就係
ba:e +d 揸到好似d癲狗,同賽馬咁
之後返到好大既南華園
之後沖涼訓教= =
|