其實面前的因果,看得通透
然而凡事沒有存在說出的別要
久而久之,養成一個壞的陋習
無妨,終能看清自己的本性
誤解是人與人之間的溝通橋樑
高手可以自圓其說,一切都合理化
總有人連解釋機會都會被厄殺
胡里胡塗,任人擺動
選擇執迷不悟,鞏固自己立場
還是自命清高,甘於清者自清
因人而異,難以控制
動機,與生俱來
一時三刻,難以構成
無論好與壞
目的從來離不開雙眼
只怕走錯方向
進入陌生的道路
曲折的路途上
找到出口嗎?
................................................................
嬉皮笑臉 五時花六時變
比較適合自己
相信 有睇醫生既必要
都係過多一排先
忘記係本錢
雖然成日叫錯晒d名
係一件唔尊重既事
心有內疚 會笑笑口懶過
但只少清楚自己想搵邊個
近來,愈來愈自我
長大o左 對未來更一步有所抱負
可以既話 會不斷俾多d時間自己去認真思索
唔需要人地既理解或諒解
近來,轉變加深
知心既 沒有
原來,自己一D都唔簡單
做事飄忽 無樣認真
識o左一年又好 七年都好
我都覺得好空虛 好似過路咁樣
本性從不改變
但學會用方法去掩飾
有種帶住面具做人既感覺
不免有時渴望人地明白自己用意
可惜可惜 多數人都向壞果邊著手
尤其係識o左七年既朋友- -
失望係有 但唔打算黎緊日子有咩盼望/v\
打造o左一個壞人既形象
都唔係一件壞事 當然自己都有邪惡一面
都係果句 自己知自己做緊咩就是啦
活係自己既世界 不妨是一件好事
對朋友既感覺 奇怪 |