去馬爾代夫-__-未去到落晒雨=無得游水 之後係麥當當坐^^ 返家沖涼訓覺 訓到點幾
無地方俾肥君同ivan 集會 去o左和興吹水加打羽毛球@o@ ok la~O~ 最尾去飲最愛的思樂之冰
今日聽到黃瑞君講粗口*e*