去o左啊朗家\~/無得嘆冷氣 睇完蘇乞兒就走o左佬 仲要訓係地下果時壓爆o左部電話殼~o~ 純愛塗鴉~o~都唔知繼唔繼續睇落去好
以前有妒忌之心 所以好多野都唔肯放手要堅持要獨佔 宜家無o左呢個心 又覺得咩都唔打緊=咩野都肯放手^^ 都ok 開心 只少人地唔理我都唔會唔開心
話題漸缺少敷衍多of 啊豪=\/=
好正 啊濤搞到me 電腦出晒白煙 勁好笑!!!!!係咁噴出黎 都係第一次見
被啊朗騙了去他家
去游水with 蘭ivan文杰 爽@o@吹水小天地-0- 返到家=12點 體力差到嘔