7點起身=/\= 去碧湖接個小朋友-~- 返主日 返教會=sleeping=-=好累 去bicycle with團契d人 ok好玩 永豪=又係無腳毛的人= 好得意 佩姐=又多一個滿是欣賞的人 將來老婆似佢d性格就好了=.= 絕不要有腳毛的 呢排比較欣賞呢條友
步行去粉嶺中=/\= 純愛塗鴉!!!!!!!!oooo!!!!!!!!! 夜晚去食壽司with家人 見到化裝了的角永傷 不見得有多美