約書亞團camp
人雖不熟 但慶幸個個都係好人-.-
5點要起身6點粉站等
累到傻 係梳化到坐住算 唔係一定起唔到身
啊超第一個到 我第2^_^
第一個遊戲係逼人做賊
第二個生命線好過學校
佩姐>鄭行>我>蘭>死晒 去到呢個位沒人傳話
靈修...同永豪哥哥and佩姐有眼神接觸=係咁避=沒講過話
好好玩
 
第2日 我第一個去刷牙in男仔果邊^+^
長洲返黎=4點幾 去嵐家入相send俾永豪哥哥
去大家樂食飯 then出去照蟹with 啊lo同興友舅父and father
橕艇仔出去-.-好累
係城門河條河中間-.-有隻艇仔 好潮
兩點幾回家食埋麵=now is 4點2!_!
go sleep |