sis me mum3部電話鬧鐘=7點@+@ 搵果個小朋友 主日學~>兒童崇拜(乞晒眼訓)~>團契(訓著in李生講野) 唉 累到死 不去是有原因的 啊蘭ok 狗 那句你去我咪去 去了 卻一點兒也不快 玩玩下 精神回來了 我啊!!!看見了一樣東西去到第二個人身上 我心痛也 悲也 再也得不到的東西 做咩唔叫埋我走T/\T 啊朗好可怕啊= =不願回家
傾心傾意愛別人
全天後睇天才釣魚郎 夜晚食飯in大快活 啊爸啊媽扮大快活個logo gagparent 跟啊爸出去城門河捉蟹 差d跌落海呢 啊爸仲係咁喊叉叉叉叉 隻手指俾蠔殼介到流晒血= = 之後見到啊lo同啊達 XD 偷佢D青蟹 8點半出發 12點半回家 4個鐘 收穫豐富呢 今晚唔駛訓=等食青蟹麵+等消化 啊媽打夜場= =唔兩點都唔返 聽日七點要起身=/\= 等累死
好多人睇us 捉蟹 個個都好開心 係咁話好大隻 又話幫手拎