好啊= = ivan軒哥來me家彈結他 ok 的不請自來..正值自閉之時來 好好好 出去幫啊蘭慶祝生日-,-但係好似慶祝啊濤生日咁樣樣 今日我又上了一堂課的樣子 沒了沒了@o@對最頂友人的友誼之火 最後就只有沒落 原來都係me 唔知醜以為係相對既tim=假\~/ 好認同之前啊安所講既野 唔單只佢係咁 連我都同佢一樣 身同感受 今日又勾返起邱曉嵐的幾句說話 無信心既戰鬥我決定唔打
9月9啊朗生日 9月6開學= =後悔上年紅雨無幫佢興祝
究竟我追求咁d咩野-.-?
好YEAH 輸o左俾運氣 個故仔石沈大海 明知輸硬都要去send\~/ 仲要晒o左一個鐘 合計three of hours 結局係佢換o左新number@o@
去o左圖書館=又冇三國志1
又去城門河捉蟹 捉得四隻花蟹=w= 雨勢很大 沒地方可避 淋濕晒 久違既頭痛同自己講hello