又去o左啊朗家啦
聽日又做咩好
開心是自己搵的 不愉是自己搵的
訓到成點- - 睇柯南 去朗家 玩到9點
這就一天了
發現我們這一家是最捧的吧 有佩姐 有永豪哥哥 有文銳哥哥 感覺上 全無黑暗 只有光活在眾人之心內
做咩個個都要以讀書為目標 返大陸讀得成書又如何呢-______-
啊朗>啊安>啊蘭 好苦惱