一個叫鍾傑安 一個叫趙善俊 一個叫楊湛濤 >________<
解解單單問一句考成點=開心死me-.-
話說今日返去school=無練過XD
其實自己都唔想返
去軒哥家
走佬 時間仲有好多
又一個人係粉嶺行
習慣一個人行逛 但係毫不喜歡
去到大圍 唔識去間中學
走去問d學生妹
我都係行果條路
之後無講過野
自己都O晒嘴
即是跟住你行?
之後決定跟佢行去
等等下唔知點解諗緊會唔會有熟人
=見到穌駿
之後仲見到子超同自己一間備試室
勁驚有機同佢一組=口=
之後考果時 ok la
出到佢 條友同我講
又同你一齊考
好似好唔滿意咁樣樣
之後回敬一句 你頭先做咩唔講野
答我唔識講
....................
考完試^~^ |