6點半起身整腸仔
第一次煮咁多 啊濤慘d 之前無預要拎phy pp 以為拎得晒 最尾要啊濤7點2黎me home 幫手拎 how come!慘.慘 返到學校吉波羅腸
JS team要扮聖誕老人 @_____@ 個肚=newspaper 初中無糖派:( 高中落台派糖 俾7a係咁扯扯扯/~\
玩遊戲 搶新娘 真係好樣衰@_______o_______@ 打牌鋤dee食飯
呢一日=爽
收家= =急尿
一路溫phy一路寫卡 最後尾同無溫過無打異