把口成日話Js Team的不是 其實好鍾意Js Team- - 提唔起勁@_______@ 就快打爆部電腦 打爆部ndsl 打爆部電視機 返團契-,- 心虛 未睇晒箴言
向目標進發 每日10下掌上壓
去完浸大去理大 再去火熱新一代 完o左食飯with軒揚姿 完日15小時行走
累也
拎o左咁多野= =