發燒= =38.2度 訓都訓唔到點解會咁陰公
拎起電話打俾兩個人 又會兩個都唔得閒 然後帶著悲傷回家去 一年 以為有辦法 原來空歡喜一場 唯獨今日唔想自己係屋企 然後自己係屋企 邊到都唔想去
北區醫院 無打算再去俾錢ti難受
提議者>大話之道<信任者 幾多年都係咁話 食屎啦去