放聲大哭吧!
心理好唔平衡 唔想上羅sir堂
上水行返嘉福返華明再去嘉福再返華明 諗諗下 同啊軒吹水會比較放d 講多d自己野=v=
同大隻佬慶祝生日 由佢開學到宜家我都好記得佢講過一句:中六唔會搵到知己朋友 不過見到佢真係開心:^: