兒時玩伴 闊別8年有載 今晚閒餐相遇 啊 一句漢文仔 令我回想以往如野馬般現樂的日子
享受寧靜-v-慢慢行返屋企 望下天空 啊 真係無窮無盡 不過已經好累 連d功課都同我講HILO= = 好彩做o左一半