岩岩番黎( 汗...)
不過我覺得秋天來臨啦...
開始有d涼
我最鍾意秋天ga啦
嗚..
又做左group leader啦...
科學係我,,Art又係我...
逼迫....T^T
今日幫Miss Cheung剪貼
好好玩呀......(閱讀全文)