哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我諗極都諗唔到寫咩好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
點解有人可以寫blog打一篇日誌可以寫左1536個字ga..=口=
嗚..
好後悔呀...
不過我跑步都唔係好叻