嗚嘩...
聽日有得學小提琴啦..~(咁你做咩仲喊-_-?!)
不過聽說聽日會有好多野做wo~(都唔係聽說!!!!係"直頭係啦"!!! )
唉,,
好想快d到聽日
但係諗起中文堂又驚哂
算啦
想唔想都要過ga la
今日呢...
我諗下諗下,,......(閱讀全文)