今日,,,
午餐食寿司
好爽呀..
食左3件三文魚寿司
食咁少三文魚?!無計啦..要保住我呀爸既銀包.....
仲有熟蝦..仲有一個唔識打
最勁既係:.....地獄拉麵!!!!!
嘩~呢個拉麵勁啦~
辣到你呀媽到唔認得......(閱讀全文)