嗯嗯,,
入左1D
不過無分精英班,,
無野,,
銜接班都ok..
有小小多餘,,,,
好煩呀..
又要做功課,,又唔知幾時交,,..
唔知星期五交,,定係聽日
唉..
最好今日做哂la.......(閱讀全文)