點解無人寫ga........?
係咪因為太麻煩呀~~?!
其實我都覺ge....
不過我真係想攞倒你地既紀念冊,,,
一下,,,
9月4日你地會唔會有興趣寫?
我攞過黎屯門,,
你地會唔會寫?
你地親手寫好似好d咁...
你地會唔會嫌我煩,,,?
唉,,......(閱讀全文)