陸運跑100 200跑到我全身痛== 100決賽死了-- 差d扒喺度 最後越跑越慢 加上負傷上場 勁痛== 哈社際有人帶我升lv 咁就攞到個金牌xd 其實我跑得好慢==... 我無諗過200可以攞銀 本身諗住有頭三都好開心 但係攞左銀都唔太滿意:(!!! 其實得18個人爭 容乜易跑到頭三姐-- 兩日sport day咁就過左......(閱讀全文)