呼春天你終於番黎啦/_\ 凍水涼真係好爽 事關熱水器已經燒左-_- 煲煲下水無啦啦bom一聲 好彩今日天氣十分炎熱:D 咁偉大既我當然就要沖凍水涼 留熱水比我媽沖啦 係咪好偉大呢嘻嘻 春天真的很溫暖/_\ 好像有點熟悉的感覺