如常返學..但返學途中,突然見到好多人派傳單,
之後學校門口又好多人,差D比羅雅詩捉住左,好彩走得快*
集隊先知係學生會選舉,分別有ESSO同FRIST。
我諗我會投ESSO/兩個都唔投,FRIST政綱唔太好,加上有D唔想見到既女仔,
上堂都冇咩特別,上到課室冇耐,堅話要寫情信比人,幫佢諗住D大綱..
小息個陣唔記得擦黑板,聽日又係我擦添.,
中文堂好刺激,MISS成堂都講自己既經歷,
講細個既野,同學生既野等等*呢堂好充實*V*
上堂既時候,又間唔中諗下封信,構思大致上完成。希望你寫到D肉麻野-3-
數學教得太快..消化唔到,今日仲算跟到。
放學又留到4點30分先走,而家D老師都唔理我/~\
返到屋企又係攰到想訓..仲未習慣返學,返到學校成日都眼訓.*
而家12點幾就已經訓,都係未夠..
都係唔打咁多,唔知中秋節係咪要出天水圍呢?
睇下有冇野睇先*V*緊張..




