星期3...放學我去左玩壘球...開頭時無乜野..係咁練習....個半鐘後我教練來左....開始我既地獄色訓練....有D動作做得唔好都會比佢罵....玩壘球既人有大約20人...但到左6:30時走左15個人....得番我地5個....E個時候我都好累....但我唔知點解會變得好勁.....教練都話我好....訓練完左放學...教練問我咩名@@我諗應該都係......哈哈