金日返到去牙,,,,,,,,,,,,,,無咩好做
我覺得如果無locker 開就好悶......跟住英文......係度做班務....都唔洗上糖!!!!!!!!
派左comp ,,得60幾.....=3=
ih 我真係諗住我唔得同埋唔好嫁.......
點知會咁姐==
放左,,,,,,去左食野牙,,,,,,,,,
sor 我無帶$$我都唔想嫁.........yoyo 唔該晒你牙...........^^
金日好開心牙.......因為電視有得睇鄭中基牙
娛樂直播,,,有鄭中基&&小方&&edmond~!!!!!
金日有講.......聽日都會上去牙......^^
我一定要睇牙,,,,,,,,,
|