呢排開個電腦都唔知做乜
睇女仔,上FACEBOOK,SKYPE同FD吹水
機又唔想打..........
-
聽日去游水(好似係
陣間浮唔起點算sosad
有冇人救我架...
-
http://www.ipetitions.com/petition/anti_copyright_bill2011/
各位唔該簽一簽呢條野
反對板權修訂條例
支持2次創作
-
琴晚睇完D野冇啦啦再諗起D野個心就那住那住囉................
死啦.
又復發?......
-
DRAMA加油
由呢刻起我係DUNCAN
變身!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|