今日同旋旋佢地去左做音樂的東東~
毅先生話左黎 結果係搵我地笨柒~~
得幾丁友~~
不過都好~~~
送走左我呀妹~
我地去左百鳥塔到~~好好玩呀~
係果到 做左音樂野~
我同傻雞發揮左我地無窮ge小宇宙~
作d野 包保係人睇左都會笑呀~
~~~
最攪笑ge 係我地走ge 時候..
行到元朗運動場ge 時候..
有2男1女..
條女行左係兩個仔面前~~
之後有條白痴仔 好爆笑呀
蕉埋頭~~以為自己好鬼死令仔~
係甘叫條女 ~廢柴~~廢柴
正當個傻仔以為自己好型ge時候
個白痴仔冇睇到自己前面有一棵好絕莊ge樹~
之後~~BOOM...條白痴仔成個人撞左埋去~~
我又係好屎忽ge~我見到 即刻大聲爆笑~笑到我見牙唔見眼~
傻雞同旋旋見我笑得甘放~~
都忍唔住大聲爆笑出黎~~好魚呀 條仔~
我地幾個笑到痴左線甘濟~~
之後~去左食面~~ 見到某某人woo~
|