e 幾日係堔圳度過 第1晚去到就食左人地3百幾=.="
8送2湯 不過都好平 呵呵~
姨姨佢好好人 係甘買野野比我地食..
就係甘 3隻小白豬 就出現左佢係屋k 啦
好飽哦∼ 彬個肚好大唷=.= 我都係
晚上 4條友無聊到係到講鬼-.-
傾左都幾多野∼∼
點知 6點幾 我約左周公打麻雀 ∼
---------------------
去左東門到買野野 真係想成個東門搬返屋k
我同彬都有d 戰利品 呵∼∼∼
可惜..現實是殘酷的..
我的銀包 不允許我買甘多野.哀!!
今日返到黎 累累 洗白白 攪攪豬∼∼
|