天氣忽冷忽熱 大家都要小心凍親or熱親呀 哇卡卡~
忽冷忽熱 的感覺令人好不爽...好似人如人之間的一種感覺.
是什麼呢? 大家猜猜吧!
家姐病左呀 不過佢一定會好快好返ge..
今日..對唔住一個人..佢對我地都好有期望..
但我地就好似白痴甘..一次次甘令佢失望..
今日鬧我地ge時候..我睇到佢眼淚好想流出來..
期實唔係你唔好 係我地班白痴唔識學o者...
令到你甘困擾..不過你甘好 一定會Past ge
同李sir 傾計都係一件幾好ge事..
因為佢個人原來真係唔錯
只要比d 時間去了解下佢........
你可能會愛上佢哦 哈哈~
monkey 姐呀 你帶走左我地ge 工作紙呀=.="
|