| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| 2008-08-25 |
分類: 未分類 |
今天Qooza冇壞到
琴日細may比左D歌我
很好聽呀~
也很感恩
琴日部電腦上左那個網頁都冇中到病毒
感謝主
今天冇咩特別
都係在屋企發呆
看看書打發時間
我E家仲未靈修 XD
仲有7日就要返學啦~
都唔知係好事定壞事了
|
2008 年 8 月 22 日 星期五  |
| 2008-08-22 |
分類: 未分類 |
今日好得閒
所以係屋企執野
點知一執,執左5個鐘
嘩!!原來我有好多F.1 D野仲係到 
我翼到搵返一D我好鍾意的東西
好happy呀^^
係呀~
雯紅:我終於搵返你n年前送比我的禮物啦~ |
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
| 第一次包書 |
分類: 未分類 |
今天係我第一次包書
好happy呀!!
E家開始包都熟手啦~^^
琴日買左個細袋
個袋唔知係唔係男裝
不過冇所謂啦~
我覺得E個袋先適合我呀ma~
|
2008 年 8 月 19 日 星期二  |
| 2008-08-19 |
分類: 未分類 |
我今天終於可以打番blog啦~
呀ma唔知我有E個blog
所以我經常都冇打^^
我8月16日的那天
我買左件衫同牛仔褲
好happy
仲有中國隊已經有30多塊金牌啦~
中國加油
|
2008 年 8 月 13 日 星期三  |
去camp  |
分類: 未分類 |
E幾日去左camp都幾開心
不過都好tired下~
E家就醒神曬
因為卵我已經sleeping了12hours以上
kuku~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|