好耐冇打啦~>.<
之前5見左部電話,真係好痳煩,but E家有新手機用到幾好呀~
今日下午要去魔術班,5知會點呢
仲有中英閱讀報告要做和一大堆暑期作業
Help~
E個camp到尚萛OK啦~
因為好難得可以同abe,細may,Lemon一起去玩同埋訓係同一間bedroom到,好HAPPY
美中不足的係集體活動太多,得番好少自由活動
第二日得然間有2粒鐘冇,仲要係自由活動那段時間好happy呀~
跟住我去左玩射箭,中左兩次藍色圈,一次白色圈,真係超happy~
我仲拍左D相,大家可以去我的相簿到C下嫁~
我好呀~
5講咁多啦~88
今天家長日唉~
呀媽有係到哦~好煩呀!!我自己會識得管理自己嫁啦~唔好咁多意見得唔得~
雖然我知道咁樣係代表你關心我,但係你關心我得太多了~
邊個7月12日得閒呀?
那天得閒,唔想係屋企發呆的你,就不如泥我地教會個音樂分享佈道會啦~kuku
琴日玩得好開心呀~
唉~今日呀媽逼我打倉頡好悶~好辛苦呀~>.<
好想怏D放暑期呀~
好期待去camp呀~
今日第一天打日誌∼哈哈∼
希望暑假後都可以同你地玩
好期盼E個暑假哦∼