| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 14 日 星期二 |
 |
|
|
又好耐冇打日記啦
|
呢2日放假呀∼好悶呀
不過都好既∼∼休息下....
今日睇個fd icq 個about~ {{下面}}
(((唔知我係唔係大個左
但係我自從返工以來 我個人成日覺得
有一種感覺 令到我好自然就想哭...
個種感覺 係好掛住以前天真 同班fd玩ge感覺)))
睇左之後我覺得好有感觸~ 我自己有冇掛住以前天真既性格 同一班fd出去玩既個一種感覺呢?
諗諗下~原來自己真係有架
但係人大左 觀念都唔同左 唔想再好似之前咁 日日去玩
自己想做d咩 想行咩路 想點去改變自己 有d咩夢想 都要自己一手去做
可能真係會少左好多舊朋友 但係 我會選擇行自己既路
朋友真係好重要....
如果冇左你地~我諗我呢幾年會有好多唔好既回憶
不過 就係有你地 我先會有咁多好既回憶
我唔會忘記你地 我會一生記住呢d回憶
我會努力為自己既目標加油 唔會衰比你地睇ge
你地都要為自己夢想加油
 |
| 刊登時間︰2006-03-14 03:24 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 82 | »
|