| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 15 日 星期一 |
 |
|
|
冇番home呀
|
琴 日冇番home呀,,,去左so菲 home訓
夜晚3:xx睇碟睇到早上9:xx之後去訓覺
諗住出mk架 之後太累啦 所以冇去度
訓到6點幾啦 興仔打黎 問我過唔過mk 個時都唔係太累
所以就出左去 去度先知原來有一個老表要去日本
好似要4年先番黎 所以同佢去食飯+影相
7個男仔影=.=" 影得都ok啦
好耐都冇試過同d老表一齊出去玩啦 幾好玩呀^^
 |
| 刊登時間︰2005-08-15 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | »
|