白痴GaY。小煙﹏
我的....只是妳不曾知道...
hungyinpk621
暱稱: 小煙...。
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-12-09
燒烤樂遊遊...
琴日到依家,我都係勁...
今日唱k...好悶..
今日停課,一d都唔悶
文章分類
全部 (15)
火影迷注意..... (1)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
http://www.orange-hk.com/index.php
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 646
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


2007-12-09 分類: 未分類

 

 

 

 

精神院大點名
精神病院大點名 【失傳已久的點名遊戲 又重現江湖了】

1* 凡被點到名之病患  請照實回答 
2* 病患請再搜尋五位病患  將病歷表發揚光大 
3* 必須到5位患者的病房去點名
4* 為了不讓此偉大的病歷表失傳  一定要傳出去 

精神病院大點名 開始!!!

 


Q : 請問大名是? *煙士
Q : 是誰傳此病歷表給你? POPO同xb
Q : 目前就讀哪所學校?  hgc   
Q : 在貴校有響亮的名氣嗎?唔知
Q : 目前有喜歡的人嗎? 有
Q : 他跟你是什麼關係? 朋友 
Q :  如果一天你喜歡的人跟你告白你會怎樣? 好開心卦!?= =
Q : 你喜歡的人是個怎樣的人?       好可愛既女仔
Q : 如果現在你有一件隱形斗篷,而你很討厭的人出現你面前你會如何?  不知道-v -''
Q : 如果你喜歡的人突然跟你說他/她是gay/les你的反應會如何?  我會苦笑
Q : 你希望當白雪公主還是睡美人? [[[白雪公主]]]  
Q : 覺得前世的自已是什麼東西?   狗
Q : 早上起床第一件事情是什麼?   刷牙
Q : 每天一定做的事情?  洗澡    
Q : 下輩子比較想當蜘蛛俠還是人? 2樣都唔想
Q : 看過最白痴的卡通是什麼? 火影
Q : 最近發生最糗的事是什麼?     好像沒有...
Q : 贊成先上車後補票還是先買票後上車?  買票後上車><
Q : 你會選擇放假卻見不到朋友們或是上課卻可以見到朋友們? 我上課都見唔到朋友咖喎...- -"
Q : 推薦一首好聽的歌放假曲吧?  唔知
Q : 對喜歡你的人說一句話吧?   唔知...
Q : 最喜歡待在哪裡?  小蕉家
Q : 最討厭什麼感覺?  比玩的感覺吧!!!!!!!!!
Q : 以後會想要有個寶寶嗎? 跟喜歡的人...(享受過程)^^講笑...
Q : 最近常哼哪首歌?  冇
Q : 最想和誰來個法式接吻?  冇
Q : 初吻發生在幾歲?  唔知
Q : 可以從多啦A夢的百寶袋裡拿一樣東西你會拿什麼?  後備百寶袋
Q : 如果我跟你表白..你會怎樣?  o咀


點名時間~五位病人,在這寫吧  !!!!

                                                  popo
                         xb
                         銘仔
                         pkw
                         小蕉
發表時間:2007-12-09 10:20 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天


燒烤樂遊遊... 分類: 未分類

      琴日同張文去買野...買左250$...心痛...          不過我地個組得我同張文...                                                                    但係都多過其他組超多...             今朝一番去...就要上個past...唉悶死..                      去到之後...我地搵左一個好令既地方...                              我地個組突然比黃太叫左3個人過來...                   另外又有1個fd來埋 我地咁就變左6個人啦...
          好彩買左勁多..唔係唔夠食...      我地整個爐整極都唔掂                            李嘉雯一過來...就掂左...佢真係堅...
               之後燒左好耐...佢地都算有良心...4個人比番30$我...               之後我地去行山...                      見到一個(立入禁止)既東東..                 我地照行入去...行行下... 開始變山路...               行左勁耐..見到一個墳墓/..勁驚喎...
    有條友唔識死...行過去面前..手指指..仲要吐口水...服哂佢囉...
                              之後我地踢波...陳錦仁發老脾...型爆...
             我地走啦搭車果時...後面果d人個個係到淫叫(我同張文都有份)唔係av女優果隻...姐係係到玩野果d啦...
      牙sir吊鳩我地,...我地一齊屈牙陳錦仁...佢超串咁同我講..你個肥珍呢?               我勁火...全車又係到笑...張文都係到叫埋一份...    我就勁大聲叫你唔係鍾意黃太架咩...         全車笑得仲大聲...              之後黃太吊左我一句:把口唔好咁臭...
       番到學校...加左4分....正牙....
           

發表時間:2007-12-06 10:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


琴日到依家,我都係勁肚餓 分類: 未分類

          琴日10點30果時,小蕉同佢果fd上左我屋企..            
                   之後蚊姐同星爺都上埋來,佢地係咁勁食煙...
        超臭..之後蚊姐洛去買酒...佢上番來果時帶左佢個fd(女仔)上來。                                     過左一陣...佢同佢個fd都走左。            星爺玩我細佬部機...我玩番我部機...小蕉同佢個fd就玩          xbox果隻(生死格鬥)                超好玩咖...d女角同男角整得勁令,d招有勁真實...不過無大技果d...                    整到我心入面超鍾意呢隻game                       呢隻game最多可以4p..我屋企得3個手制..so我同星爺and小蕉玩....佢個fd訓覺............
                  到朝早9點佢地先走....我就訓覺訓到下午5點30...岩岩超肚餓...食個kfc都唔夠.....我仲食左m記...       下次唔比人上來啦.......

發表時間:2007-12-02 06:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


今日唱k...好悶.. 分類: 未分類

   同小寶,xy,popo,豬哪,a瑤、銘仔果d去唱k

                 今日一朝早9點45分                銘仔就打過來          我沖完涼之後就搵佢...                   係7仔等左佢地一陣     就行得..        去到apm唱k果到..當然要點我的飲歌义燒包...我唱頭個3隻字...                                  全場爆笑左一陣...好懦.. 
                       之後玩誠實與大膽...                       好彩我都係比人x得最小果個...              瀨b比人x果時佢個樣係超enjoy..                          咪起雙眼,e起d牙,笑得超陽光..
              之後去左pkw屋企...佢屋企幾令..                                              之後無幾耐我同銘仔飛的走左...                          
                      今日真係好悶...去pkw果到...先有小小好玩
                   越來越反感.....

發表時間:2007-11-28 10:13 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天


今日停課,一d都唔悶 分類: 未分類

         今日停課,我起初諗住會好悶...                                                   點知伍老師佢勁好人                                                      一路教我做野,一路同我吹水...                                     傾傾下到lunch.....                           我咪番班囉....不過條kai子蔡sir...                                     叫我出去教員室食...                   gag gag地...                         第7堂我要見葉文潔...臭亨都係到...                                同我玩蘋果棋..(我係咁輸= =)       ...                                                     我放學味做哂d野...伍老師叫我聽日交...        如果係上年..   吳以秋一定唔比。                                         

                    popo    真係有恆心..日日都上我呢到...多謝你既十卜...不過得你一個來...有d無隱...

發表時間:2007-11-26 11:08 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]