小Ka"日記>_<" KaKaKa"
小KaKa日記~~
入泥多KaKa叫=]
2009 年 6 月 5 日  星期五   酷熱


2009-06-05 分類: 未分類

咁多日冇打BLOG...
今日就打次吧=V=
UM......今日呢...都係冇乜特別事發生...BUT都幾悶下/_\
一成朝係度咳~_~想咳死人咩??
病情愈黎愈嚴重了....食左藥都會變更加重= =
雖然我唔知點解我會變成咁...
BUT我止於諗唔出我到底係邊度比人傳染wo
真係有夠無辜/_\
我琴日飲左我老豆煮GE鹹柑桔= =||
飲到想死...真係好鹹丫.....BUT都算好反少少=]
冇咁痛了...琴日咳得超大聲的說...
搞到我心情唔多好LO...係度發火= =||(我自己都冇諗過會咁)
希望今晚訓左教會好反D啦=]
打咁多住先=V=






訪客留言 (返回 hurtka 的日誌)





hurtka
暱稱: 小ka"
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2009-06-14
2009-06-05
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客