| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
christmas假的最後一日  |
分類: 藝術的日記 |
shit..................
好唔想咁快返學呀~
功課未做囇~
咩野都未做好~
|
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
到左2007年的最後一日啦~  |
分類: 藝術的日記 |
今日係2007年的最後一日 但係自己沒咩happy的心情喎~ 好無奈 ~ |
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
臭臭的我~  |
分類: 藝術的日記 |
竹筍x根,sorry呀!我今日飲左你呀 好sorry呀! 其實係咁的我頭先去左 bbq啦!我到好一枝叫竹筍x根的野 沒野飲,我先飲左你 sorry呀! 我剛剛返左黎,發覺自己好臭 好臭的煙味呀 |
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
我的香港小小一日游~  |
分類: 藝術的日記 |
今日係我係呢年裹面 係最tried呀~ 係咁,今日我d親戚黎我home啦 之後呢!我地搭左車去金鐘啦 點知行行就行左去左香港公園喎 果到好多野see呀~ eg.bird呀,flower呀 總之就好多野see啦 好開心 ~ 好正呀 如果想知道更多關於我今日see 左d咩野可以去我個相簿到see......
(閱讀全文) |
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
最後要用腦的日子~  |
分類: 藝術的日記 |
好yeah~ 今日係我今年最後用腦的日子^^ 哈哈.. 哈哈 係因為今日係考試的最後一日啦~ 之後就可以過番d傻人生活啦 現在我好覺得世界好美好 好幸福~好幸福 |
|