| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
最後的一面~  |
分類: 藝術的日記 |
今日就係我個親戚個葬禮
離現在佢大約去左
三星期 ,但係我都係yesterday先知道
呢樣事姐~
so今日去見佢最後的一面
為佢送上最後的祝運~
命運真係殘酷呀
唔想發生的野遍係要發生的
|
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
接受唔到的事實  |
分類: 藝術的日記 |
本來今日日記的主題 都係一d沒有主題日記 但係我頭先知道左 一樣令我''接受唔到的事實'' 你地估下係咩~ of courae 唔係about exam啦 其實係...................................... 我的親戚去左了. 一時之間,我有點接受唔到 但係沒哭到..... 但係我總係有點feel不開......
(閱讀全文) |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| 返協和~ |
分類: 小學FD*藝術空間 |
我想12月21日會有勁多人會返協和,因為果日佢地CHRISTMAS PARTY,SO如果想返請在這裡講聲,唔該!
|
唔知點形容今日的心情~  |
分類: 藝術的日記 |
今日,exam maths,都可以話唔錯 但係最後果past就一d都唔懂lor~ 唔知佢講咩野,溝通唔到 通通都唔懂呀~ 仲有今日去左謝小姐的home athough,佢home small 但係我地玩得好開心,勁high囉 謝小姐佢home好多益智games 果然係乖乖女呀
謝小姐,呀丁,小a,cmm......
(閱讀全文) |
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
沒可定的主題~  |
分類: 藝術的日記 |
..................... 其實我呢個blog都開左 有成2-3個星期啦喎 但係我都未上 過 但係唔知why今日勁有衝勁 咁上來囉,都係咁 今日地理exam都OK 唔錯啦~但係都有點不懂呢 |
|