~^^~ J-entercom - KISS - MTV ~^^~

                         

 

       

2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天

Never  frown,

 even when you are sad,

  because you never know who is
    
   falling in love with your smile.

 

風平浪靜~

全世界留意~我舊既icq已經神得好勁~

我宜家有兩個icq~279-794-919(舊)同埋235-400-548(新)

尋日既日記已經唔再需要出現係呢個世界上面^^

我已經唔會再有同尋日既日記一樣既唸法lu~

我已經亂打左一個密碼落去~冇人會撞得中^^因連我自己都唔知改左咩^^

新既一日~新既開始^^嘻嘻

今日好開心呀^^呵呵

終於放完左一個好開心既聖誕假lu~

同你地玩得真係好開心呀^^

係我咁多年黎過得最開心既一個聖誕假呀~^o^~

真既~識到你地真係好啦~

無數咁多既好朋友~

新一年有好多願望~

漸漸覺得中學既生活好好^^

真係啦~

宜家呢個日記板已經公開得lu~

不過當然唔好將呢到比一d我唔識既人同埋一d....

嘻嘻~好開心~勁既心~爆開心~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今朝比人扯起身咁濟......不過都係多得呀媽我先唔使遲到喎^^

今朝一起身個頭就好高...

跟住返到去好多人都話我個頭係整過既....

其實我真係冇整過嫁麻=o="O曬

跟住就係中文堂啦...鄭sir堂= ="

唔夠膽訓...

跟住就成日差唔多都係到訓啦~

嘻嘻~

Lunch就笑死我啦...

個個都冇餐具^

不過最尾就唔知佢地係邊到搵返黎啦~

開飯lu~一打開個飯盒...O曬~

唔係我要個果黎...

算啦~照食= ="

放左學比成班野獸圍住左...

因比個鄭SIR點名叫我幫手幫佢地背...

但係我幫左一個就走左啦^^

有小組聚會~

叫Pian幫我頂住左~真係thx啦~

係聚會地方走個陣已經6點lu~

返屋企^^

已經決定左唔參加基朗長跑~

其實我好想跑...

話唔定重有得win呢~

好似頭10名都有既...

但今個星期六朝頭早都有小組聚會呀~

所以為主放棄左去跑^^

刊登時間︰2006-01-03 08:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                                                                                     

 

 

 



hy1724
暱稱: ^~^
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-12
我等你.....
l aS t Day]..]]T he ...
2006-07-08
2006-07-05
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 24
今日人氣: 4
累積人氣: 2876
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed