2006 年 1 月 3 日 星期二  |
Never frown,
even when you are sad,
because you never know who is
falling in love with your smile.
|
| 風平浪靜~ |
全世界留意~我舊既icq已經神得好勁~
我宜家有兩個icq~279-794-919(舊)同埋235-400-548(新)
尋日既日記已經唔再需要出現係呢個世界上面^^
我已經唔會再有同尋日既日記一樣既唸法lu~
我已經亂打左一個密碼落去~冇人會撞得中^^因連我自己都唔知改左咩^^
新既一日~新既開始^^嘻嘻
今日好開心呀^^呵呵
終於放完左一個好開心既聖誕假lu~
同你地玩得真係好開心呀^^
係我咁多年黎過得最開心既一個聖誕假呀~^o^~
真既~識到你地真係好啦~
無數咁多既好朋友~
新一年有好多願望~
漸漸覺得中學既生活好好^^
真係啦~
宜家呢個日記板已經公開得lu~
不過當然唔好將呢到比一d我唔識既人同埋一d....
嘻嘻~好開心~勁既心~爆開心~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今朝比人扯起身咁濟......不過都係多得呀媽我先唔使遲到喎^^
今朝一起身個頭就好高...
跟住返到去好多人都話我個頭係整過既....
其實我真係冇整過嫁麻=o="O曬
跟住就係中文堂啦...鄭sir堂= ="
唔夠膽訓...
跟住就成日差唔多都係到訓啦~
嘻嘻~
Lunch就笑死我啦...
個個都冇餐具^
不過最尾就唔知佢地係邊到搵返黎啦~
開飯lu~一打開個飯盒...O曬~
唔係我要個果黎...
算啦~照食= ="
放左學比成班野獸圍住左...
因比個鄭SIR點名叫我幫手幫佢地背...
但係我幫左一個就走左啦^^
有小組聚會~
叫Pian幫我頂住左~真係thx啦~
係聚會地方走個陣已經6點lu~
返屋企^^
已經決定左唔參加基朗長跑~
其實我好想跑...
話唔定重有得win呢~
好似頭10名都有既...
但今個星期六朝頭早都有小組聚會呀~
所以為主放棄左去跑^^
|
| 刊登時間︰2006-01-03 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|