終於開返個日記啦!~好開心呀^^
係時侯講返今日啦-.-今朝又係要神咁早返到去比個miss dan 睇個頭啦,,,無奈>>>不過睇埋今日唔使睇啦~ya
跟住數學堂啦~竟然比人休息喎~呵呵^^正爆,,訓左成堂咁濟(^.^)
lunch個陣班校隊黎搵我做波衫= ="個款都ok啦///
終於到左放學啦##跟住係學校出面勁食野,,,食左唔小錢...好"登"個荷包心痛
跟住同左d fd去買野啦...基本上可以話係去Hea既"不過就比一個突如其來既人攪到變左大逃亡...
最後當然係我捉住佢啦...跟住佢呀媽都黎左帶走左佢啦=o=
唉,,,天日本來應該好開心既...聖誕聯歡= ="
但係竟然唔食野...話玩遊戲玩成個幾鍾,,,大佬呀=o="傻嫁咩
天日去笫二班食野先,,,,不過多數都唔比既...d呀sir//
平平凡凡咪得囉~最緊要開心!
|